İptal ve İade Politikası
(“Sözleşme”)
SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
İş bu Sözleşme; Satıcı
Unvan
:
My Family iç giyim şirketi (kısaca “Satıcı" olarak
anılacaktır.)
Mesafeli Satış Sözleşmesi
(“Sözleşme”)
- SÖZLEŞMENİN
TARAFLARI
İş bu Sözleşme; Satıcı
Unvan | : | My
Family iç giyim şirketi (kısaca “Satıcı" olarak anılacaktır.) |
Vergi
No | : | …………..Şişli
V.D |
Tebligat
Adresi | : | Halide
Edip Adıvar mahallesi Halide Edip Adıvar caddesi No: 80 Daire:8 Şişli/İstanbul |
E-posta | : | |
Telefon | : | 05334905224 |
Faks | : | |
İle
Müşteri | | |
| | |
Ad
Soyad/Unvan | : | .........
(kısaca “Müşteri" olarak anılacaktır.) |
Tebligat
Adresi | : | ......... |
E-posta | : | ......... |
Telefon | : | ......... |
Faks | : | ......... |
arasında internet ortamı üzerinden bildirilen icap ve kabul
üzerine ......... tarihinde akdedilmiştir.
(İşbu Sözleşme’de Satıcı ve Müşteri her biri ayrı ayrı
“Taraf” ve beraberce “Taraflar” olarak adlandırılacaktır.)
- SÖZLEŞMENİN
KONUSU
İşbu Sözleşme’nin konusu, Müşteri’nin Satıcı’a ait
http://www.dagi.com.tr web sitesinden (“Site”) elektronik ortamda sipariş
verdiği, Sözleşme’de bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine Sözleşme’de satış
fiyatı belirtilen ürünlerin (“Ürün/Ürünler”) satışı ve teslimi ile ilgili
olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve 29188
sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (“Yönetmelik”) hükümleri gereğince
Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
- SÖZLEŞMEYE
KONU MAL VEYA HİZMET, ÖDEME VE TESLİMAT
İşbu Sözleşme’nin konusunu oluşturan Ürün veya Ürünler’in
cinsi, miktarı, markası, modeli, rengi ve KDV dahil satış bedeli aşağıda
belirtildiği gibidir:
Ürün
Adı | Adet | Fiyatı (KDV
dahil) | Ara
toplam |
......... | ......... | ......... | .........TL |
......... | ......... | ......... | .........TL |
......... | ......... | ......... | .........TL |
Sipariş
işlem ve gönderim ücretleri | .........TL | ||
Promosyon
/ İndirim | .........TL | ||
Toplam
(KDV dahil) | .........TL | ||
Ödeme
şekli | ......... | ||
Teslimat
adresi | ......... | ||
Teslim
edilecek kişi | ......... | ||
Fatura
adresi | ......... |
- TARAFLARIN
BEYAN, HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
4.1. Müşteri, işbu Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’in
temel nitelikleri, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli, teslimi, teslimat ve
masrafları, cayma hakkı ve kullanımının Müşteri tarafından karşılanacağı,
Satıcı’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön
bilgilendirme formunu okuyup doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.2. Müşteri, satışa konu Ürün veya Ürünler’in temel
nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve sair tüm ön
bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri
elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında Ürün veya Ürünler’in siparişin
verdiğini işbu Sözleşme hükümlerince kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.3. Ürün veya Ürünler’in teslimatı; stokun müsait olması ve
bedelinin Satıcı’nın hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı,
siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde Ürün veya Ürünler’i Müşteri’nin işbu
Sözleşme’de belirtilen teslimat adresine teslim edeceğini kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.4. Satıcı, Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’in, eksiksiz,
siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım
kılavuzları ile Müşteri’ye teslim edilmesinden sorumlu olduğunu kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.5. Satıcı, kendisi belirleyerek Site’de ilan ettiği
rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince
karşılanacağını ya da kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan
etmişse, teslimat masrafı Satıcı’ ya aittir.
4.6. Müşteri, Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’i teslimat
sırasında ancak teslim almadan önce muayene edecek; ezik, parçalanmış, ambalajı
yırtılmış ve benzeri hasarlı ve ayıplı Ürün veya Ürünleri kargo şirketinden
teslim almayacaktır.
4.7. Müşteri, kargo şirketinden teslim aldığı Ürün veya
Ürünler’in kendisine eksiksiz, hasarsız ve sağlam olarak teslim edildiğini
kabul, beyan ve taahhüt eder. Teslimden sonra Ürün veya Ürünler’in özenle
korunması borcu, Müşteri’ye aittir.
4.8. Taraflar, Ürün veya Ürünler’in tesliminden sonra
Müşteri’ye ait kredi kartının Müşteri’nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde
yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile
ilgili banka veya finans kuruluşunun Ürün veya Ürünler’in bedelini Satıcı’ ya
ödememesi halinde, Müşteri kendisine teslim edilmiş olan Ürün veya Ürünleri 3
(Üç) gün içinde Satıcı’ ya göndermekle yükümlü olduğunu, bu durumda oluşacak
teslimat giderlerinin Müşteri’ye ait olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.9. Herhangi bir nedenle Ürün veya Ürünler’in bedeli
ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı işbu Sözleşme konusu
Ürün veya Ürünler’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.10. Taraflar, Ürün veya Ürünler’in Müşteri’den başka bir
kişi/kuruluşa teslim edilecek olması durumunda, teslim edilecek kişi/kuruluşun
teslimatı kabul etmemesinden Satıcı’nın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.11. Satıcı, haklı bir gerekçesi olması durumunda
Sözleşme’deki ifa süresi dolmadan Müşteri’ye eşit kalite ve fiyatta başka Ürün
veya Ürünler tedarik edebilir. Satıcı Ürün veya Ürünler’in ifasının
imkânsızlaştığını düşünüyorsa, Sözleşme’nin ifa süresi dolmadan Müşteri’ye
bildirir.
4.12. Teslimatı yapacak olan kargo firmasının, Ürün veya
Ürünler’i Müşteri’ye teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun
nedeniyle, siparişi verilen Ürün veya Ürünler’in Müşteri'nin işbu Sözleşme’de
belirtilen teslimat adresine teslim edilememesinden dolayı Satıcı sorumlu
tutulamaz.
4.13. Satıcı, sipariş konusu Ürün ve Ürünler’in Müşteri’ye
tesliminin imkânsızlaşması halinde Sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine
getiremezse, bu durumu, Sözleşme’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan
Müşteri’ye bildirir ve Müşteri’ye eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün
tedarik edebilir.
4.14. Satıcı, mücbir sebepler veya teslimatı engelleyen hava
muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile Sözleşme
konusu Ürün veya Ürünler’i süresi içinde teslim edemez ise, durumu Müşteri'ye
bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Müşteri siparişin iptal edilmesini, Ürün
veya Ürünler’in varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin
engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini
kullanabilir.
4.15. Müşterinin, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş
yapması durumunda işbu Sözleşme’de belirtilmiş olan taksit biçimi geçerlidir.
Taksitlendirme işlemlerinde, Müşteri ile kart sahibi banka arasında imzalamış
bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka
ile Müşteri arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Müşteri, ayrıca
bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip
edebilir.
4.16. Müşteri’nin kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, ürün
tutarı, siparişin Müşteri tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde
ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra Müşteri
hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olup, Satıcı’nın bu
hususa ilişkin herhangi bir şekilde müdahalede bulunması mümkün olamamaktadır.
4.17. Müşteri, Satıcı tarafından İnternet üzerinden yapılan
kampanyalı satışlarda kampanyaya konu ürünü/ürünleri satın almadan önce
kampanya şartlarının Satıcı’nın internet sitesi üzerinden kendisine
bildirildiğini, işbu bildirimi okumaması sebebiyle oluşabilecek sorunlardan
Satıcı’nın sorumlu tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.18. Satıcı’nın internet üzerinden yaptığı kampanyalı
satışlarda, internet sisteminde yaşanabilecek teknik sorunlar sebebiyle, tek
üründe uygulanan indirimin birden çok ürüne uygulanması, hatalı fiyat gösterimi
yaşanması vb. Satıcı’nın sorumlu tutulamayacağı teknik sorun ortaya çıkması
halinde Satıcı, işbu teknik problem sebebiyle hatalı fiyatlandırma üzerinden
yapılmış satışı iptal etme hakkını saklı tutar. İşbu sözleşmenin 4.17
maddesinde belirtildiği üzere kampanyalı satış şartları kendisine bildirilmiş
Müşteri, internet sitesinde yaşanan teknik sorunlar nedeniyle hatalı
fiyatlandırma üzerinden verdiği siparişi Satıcı’nın iptal edilme hakkı
bulunduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
- CAYMA
HAKKI
5.1. Müşteri, Ürün veya Ürünler’in işbu Sözleşme’de
belirtilen teslimat adresine tesliminden itibaren 14 (On Dört) gün içinde
hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
5.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (On Dört) günlük
süre içinde Satıcı' ya faks, telefon veya e-posta ile bildirimde bulunulması ve
iade edilmek istenen Ürün veya Ürünler’in işbu Sözleşme’nin 6. maddesi
hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz
edilebilir nitelikte olması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde:
- Müşteri’nin
işbu Sözleşme’de belirttiği teslimat adresine teslim edilen Ürün veya
Ürünler’in faturası, (İade edilmek istenen Ürün veya Ürünler’in faturası
kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile
birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen
sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)
- İade
formu,
iii. Ürün veya Ürünler’in kutusu, ambalajı, varsa standart
aksesuarları
ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Satıcı’ ya teslim
edilmesi gerekmektedir.
5.3. Madde 5.2’de sayılanların Satıcı’ ya ulaşmasının
ardından iade Ürün veya Ürünler’in bedeli Müşteri'ye iade edilir.
5.4. Süresi içerisinde herhangi bir sebeple iade edilen Ürün
veya Ürünler’in Müşteri’ye gönderim de dahil tüm kargo bedeli Satıcı tarafından
karşılanacaktır.
5.5. Ürün veya Ürünler Satıcı’ ya iade edilirken, teslim
sırasında Müşteri’ye ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Satıcı’ ya iade
edilmesi gerekmekte olup, faturanın Ürün veya Ürünler ile birlikte ya da en geç
Ürün veya Ürünler’in gönderilmesinden itibaren 5 (Beş) gün içerisinde Satıcı’
ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi gerçekleştirilmeyecek, Ürün veya
Ürünler aynı şekilde karşı ödemeli olarak Müşteri’ye geri gönderilecektir.
5.6. İade edilecek olan faturanın üzerine de "iade
faturasıdır" ibaresi yazılıp Müşteri tarafından imzalanacaktır.
- CAYMA
HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Cayma hakkı; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve kullanılmış olan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde, kullanılamaz. Ayrıca, kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan, Alıcının özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz. - YETKİLİ
MAHKEME
İşbu sözleşmeden kaynaklanan ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile Müşteri’nin yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
- BİLDİRİMLER
Bu Sözleşme’ye göre yapılacak tüm bildirim, ihbar ve
tebligatlar e-posta, açıklamalı kargo gönderisi, iadeli taahhütlü mektupla veya
noter aracılığı ile Tarafların işbu Sözleşmenin 1. maddesinde belirtilen
adreslerine yapılacaktır. Taraflar Sözleşmede belirtilen adreslerin kanuni
tebligat adresleri olduğu, adres değişikliği karşı tarafa beş (5) iş günü
önceden bildirilmedikçe bu adreslere yapılan tebligatların geçerli olacağı
hususlarında mutabıktırlar. Satıcı tarafından yapılan bu Sözleşme kapsamındaki
tüm bildirimler yollanmasından 3(üç) gün
sonra Müşteri’ye ulaştığı kabul edilecek ve Müşteri tarafından Satıcı’ ya
gönderilecek bu Sözleşme kapsamındaki tüm bildirimler Türk Kanunlarına göre
tebliğ edilmiş sayıldıkları günden itibaren geçerli olacaklardır.
- SON
HÜKÜMLER
İşbu Sözleşme 9 (dokuz) madde ve 6 (Altı) sayfadan ibaret
olup, Taraflar’ ca ......... tarihinde akdedilmiştir. http://www.dagi.com.tr
web sitesinin ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme formu ve fatura işbu
Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır. Taraflar, işbu Sözleşme’nin tamamını
okuduklarını, kabul ettiklerini, burada kendilerince belirtilen bilgilerin
doğru olduğunu ve tüm sözleşme hükümlerinin geçerli olduğunu kabul, beyan ve
taahhüt eder. Site’nin özel olarak düzenlenen alt yapısı ile işbu Sözleşme’yi
onaylayan Müşteri, Sözleşme’deki tüm koşulları kabul etmiş sayılır.
Satıcı | Müşteri |
My
Family iç giyim. | ......... |
Vergi No
:
………………ŞİŞLİ V.D
Tebligat Adresi
:
Halide Edip Adıvar mahallesi Halide Edip Adıvar caddesi
Ekşioğlu apartmanı No:80 Daire 8 Şişli/İstanbul
E-posta
:
Telefon
:05334905224
Faks
:
İle Müşteri
Ad Soyad/Unvan
:
......... (kısaca “Müşteri" olarak anılacaktır.)
Tebligat Adresi
:
.........
E-posta
:
.........
Telefon
:
.........
Faks
:
.........
arasında internet ortamı üzerinden bildirilen icap ve kabul
üzerine ......... tarihinde akdedilmiştir.
(İşbu Sözleşme’de Satıcı ve Müşteri her biri ayrı ayrı
“Taraf” ve beraberce “Taraflar” olarak adlandırılacaktır.)
SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu Sözleşme’nin konusu, Müşteri’nin Satıcı’a ait [email protected]
web sitesinden (“Site”) elektronik ortamda sipariş verdiği, Sözleşme’de bahsi
geçen nitelikleri haiz ve yine Sözleşme’de satış fiyatı belirtilen ürünlerin
(“Ürün/Ürünler”) satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler
Yönetmeliği (“Yönetmelik”) hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve
yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
SÖZLEŞMEYE KONU MAL VEYA HİZMET, ÖDEME VE TESLİMAT
İşbu Sözleşme’nin konusunu oluşturan Ürün veya Ürünler’in
cinsi, miktarı, markası, modeli, rengi ve KDV dahil satış bedeli aşağıda
belirtildiği gibidir:
Ürün Adı
Adet
Fiyatı
(KDV dahil)
Ara toplam
.........
.........
.........
.........TL
.........
.........
.........
.........
.......................TL
Sipariş işlem ve gönderim ücretleri
.........TL
Promosyon / İndirim
.........TL
Toplam (KDV dahil)
.........TL
Ödeme şekli
.........
Teslimat adresi
.........
Teslim edilecek kişi
.........
Fatura adresi
.........
TARAFLARIN BEYAN, HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
4.1. Müşteri, işbu Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’in
temel nitelikleri, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli, teslimi, teslimat ve
masrafları, cayma hakkı ve kullanımının Müşteri tarafından karşılanacağı,
Satıcı’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön
bilgilendirme formunu okuyup doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.2. Müşteri, satışa konu Ürün veya Ürünler’in temel
nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve sair tüm ön
bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri
elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında Ürün veya Ürünler’in siparişin
verdiğini işbu Sözleşme hükümlerince kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.3. Ürün veya Ürünler’in teslimatı; stokun müsait olması ve
bedelinin Satıcı’nın hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı,
siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde Ürün veya Ürünler’i Müşteri’nin işbu
Sözleşme’de belirtilen teslimat adresine teslim edeceğini kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.4. Satıcı, Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’in, eksiksiz,
siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım
kılavuzları ile Müşteri’ye teslim edilmesinden sorumlu olduğunu kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.5. Satıcı, kendisi belirleyerek Site’de ilan ettiği
rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince
karşılanacağını ya da kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan
etmişse, teslimat masrafı Satıcı’ ya aittir.
4.6. Müşteri, Sözleşme konusu Ürün veya Ürünler’i teslimat
sırasında ancak teslim almadan önce muayene edecek; ezik, parçalanmış, ambalajı
yırtılmış ve benzeri hasarlı ve ayıplı Ürün veya Ürünleri kargo şirketinden
teslim almayacaktır.
4.7. Müşteri, kargo şirketinden teslim aldığı Ürün veya
Ürünler’in kendisine eksiksiz, hasarsız ve sağlam olarak teslim edildiğini
kabul, beyan ve taahhüt eder. Teslimden sonra Ürün veya Ürünler’in özenle
korunması borcu, Müşteri’ye aittir.
4.8. Taraflar, Ürün veya Ürünler’in tesliminden sonra
Müşteri’ye ait kredi kartının Müşteri’nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde
yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile
ilgili banka veya finans kuruluşunun Ürün veya Ürünler’in bedelini Satıcı’ ya
ödememesi halinde, Müşteri kendisine teslim edilmiş olan Ürün veya Ürünleri 3
(Üç) gün içinde Satıcı’ ya göndermekle yükümlü olduğunu, bu durumda oluşacak
teslimat giderlerinin Müşteri’ye ait olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.9. Herhangi bir nedenle Ürün veya Ürünler’in bedeli
ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı işbu Sözleşme konusu
Ürün veya Ürünler’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.10. Taraflar, Ürün veya Ürünler’in Müşteri’den başka bir
kişi/kuruluşa teslim edilecek olması durumunda, teslim edilecek kişi/kuruluşun
teslimatı kabul etmemesinden Satıcı’nın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.11. Satıcı, haklı bir gerekçesi olması durumunda
Sözleşme’deki ifa süresi dolmadan Müşteri’ye eşit kalite ve fiyatta başka Ürün
veya Ürünler tedarik edebilir. Satıcı Ürün veya Ürünler’in ifasının
imkânsızlaştığını düşünüyorsa, Sözleşme’nin ifa süresi dolmadan Müşteri’ye
bildirir.
4.12. Teslimatı yapacak olan kargo firmasının, Ürün veya
Ürünler’i Müşteri’ye teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun
nedeniyle, siparişi verilen Ürün veya Ürünler’in Müşteri'nin işbu Sözleşme’de
belirtilen teslimat adresine teslim edilememesinden dolayı Satıcı sorumlu
tutulamaz.
4.13. Satıcı, sipariş konusu Ürün ve Ürünler’in Müşteri’ye
tesliminin imkânsızlaşması halinde Sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine
getiremezse, bu durumu, Sözleşme’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan
Müşteri’ye bildirir ve Müşteri’ye eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün
tedarik edebilir.
4.14. Satıcı, mücbir sebepler veya teslimatı engelleyen hava
muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile Sözleşme
konusu Ürün veya Ürünler’i süresi içinde teslim edemez ise, durumu Müşteri'ye
bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Müşteri siparişin iptal edilmesini, Ürün
veya Ürünler’in varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin
engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini
kullanabilir.
4.15. Müşterinin, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş
yapması durumunda işbu Sözleşme’de belirtilmiş olan taksit biçimi geçerlidir.
Taksitlendirme işlemlerinde, Müşteri ile kart sahibi banka arasında imzalamış
bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka
ile Müşteri arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Müşteri, ayrıca
bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip
edebilir.
4.16. Müşteri’nin kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, ürün
tutarı, siparişin Müşteri tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde
ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra Müşteri
hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olup, Satıcı’nın bu
hususa ilişkin herhangi bir şekilde müdahalede bulunması mümkün olamamaktadır.
4.17. Müşteri, Satıcı tarafından İnternet üzerinden yapılan
kampanyalı satışlarda kampanyaya konu ürünü/ürünleri satın almadan önce
kampanya şartlarının Satıcı’nın internet sitesi üzerinden kendisine
bildirildiğini, işbu bildirimi okumaması sebebiyle oluşabilecek sorunlardan
Satıcı’nın sorumlu tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.18. Satıcı’nın internet üzerinden yaptığı kampanyalı
satışlarda, internet sisteminde yaşanabilecek teknik sorunlar sebebiyle, tek
üründe uygulanan indirimin birden çok ürüne uygulanması, hatalı fiyat gösterimi
yaşanması vb. Satıcı’nın sorumlu tutulamayacağı teknik sorun ortaya çıkması
halinde Satıcı, işbu teknik problem sebebiyle hatalı fiyatlandırma üzerinden
yapılmış satışı iptal etme hakkını saklı tutar. İşbu sözleşmenin 4.17
maddesinde belirtildiği üzere kampanyalı satış şartları kendisine bildirilmiş
Müşteri, internet sitesinde yaşanan teknik sorunlar nedeniyle hatalı
fiyatlandırma üzerinden verdiği siparişi Satıcı’nın iptal edilme hakkı
bulunduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
CAYMA HAKKI
5.1. Müşteri, Ürün veya Ürünler’in işbu Sözleşme’de
belirtilen teslimat adresine tesliminden itibaren 14 (On Dört) gün içinde
hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
5.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (On Dört) günlük
süre içinde Satıcı' ya faks, telefon veya e-posta ile bildirimde bulunulması ve
iade edilmek istenen Ürün veya Ürünler’in işbu Sözleşme’nin 6. maddesi
hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz
edilebilir nitelikte olması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde:
Müşteri’nin işbu Sözleşme’de belirttiği teslimat adresine
teslim edilen Ürün veya Ürünler’in faturası, (İade edilmek istenen Ürün veya
Ürünler’in faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade
faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına
düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde
tamamlanamayacaktır)
İade formu,
iii. Ürün veya Ürünler’in kutusu, ambalajı, varsa standart
aksesuarları
ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Satıcı’ ya teslim
edilmesi gerekmektedir.
5.3. Madde 5.2’de sayılanların Satıcı’ ya ulaşmasının
ardından iade Ürün veya Ürünler’in bedeli Müşteri'ye iade edilir.
5.4. Süresi içerisinde herhangi bir sebeple iade edilen Ürün
veya Ürünler’in Müşteri’ye gönderim de dahil tüm kargo bedeli Satıcı tarafından
karşılanacaktır.
5.5. Ürün veya Ürünler Satıcı’ ya iade edilirken, teslim
sırasında Müşteri’ye ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Satıcı’ ya iade
edilmesi gerekmekte olup, faturanın Ürün veya Ürünler ile birlikte ya da en geç
Ürün veya Ürünler’in gönderilmesinden itibaren 5 (Beş) gün içerisinde Satıcı’
ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi gerçekleştirilmeyecek, Ürün veya
Ürünler aynı şekilde karşı ödemeli olarak Müşteri’ye geri gönderilecektir.
5.6. İade edilecek olan faturanın üzerine de "iade
faturasıdır" ibaresi yazılıp Müşteri tarafından imzalanacaktır.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Cayma hakkı; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket
gibi koruyucu unsurları açılmış ve kullanılmış olan; iadesi sağlık ve hijyen
açısından uygun olmayan ürünlerde, kullanılamaz. Ayrıca, kullanım talimatlarına
aykırı olarak kullanılan, Alıcının özel istek ve talepleri uyarınca üretilen
veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmeden kaynaklanan ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile
Müşteri’nin yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
BİLDİRİMLER
Bu Sözleşme’ye göre yapılacak tüm bildirim, ihbar ve
tebligatlar e-posta, açıklamalı kargo gönderisi, iadeli taahhütlü mektupla veya
noter aracılığı ile Tarafların işbu Sözleşmenin 1. maddesinde belirtilen
adreslerine yapılacaktır. Taraflar Sözleşmede belirtilen adreslerin kanuni
tebligat adresleri olduğu, adres değişikliği karşı tarafa beş (5) iş günü
önceden bildirilmedikçe bu adreslere yapılan tebligatların geçerli olacağı
hususlarında mutabıktırlar. Satıcı tarafından yapılan bu Sözleşme kapsamındaki
tüm bildirimler yollanmasından 1 (bir) gün sonra Müşteri’ye ulaştığı kabul
edilecek ve Müşteri tarafından Satıcı’ ya gönderilecek bu Sözleşme kapsamındaki
tüm bildirimler Türk Kanunlarına göre tebliğ edilmiş sayıldıkları günden
itibaren geçerli olacaklardır.
SON HÜKÜMLER
İşbu Sözleşme 9 (dokuz) madde ve 6 (Altı) sayfadan ibaret
olup, Taraflar’ ca ......... tarihinde akdedilmiştir. [email protected]
web sitesinin ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme formu ve fatura işbu
Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır. Taraflar, işbu Sözleşme’nin tamamını
okuduklarını, kabul ettiklerini, burada kendilerince belirtilen bilgilerin
doğru olduğunu ve tüm sözleşme hükümlerinin geçerli olduğunu kabul, beyan ve
taahhüt eder. Site’nin özel olarak düzenlenen alt yapısı ile işbu Sözleşme’yi
onaylayan Müşteri, Sözleşme’deki tüm koşulları kabul etmiş sayılır.
Satıcı
Müşteri
My Family İç giyim
.........